-
Dobrodošli v tečaju!
-
Predstavitev tečaja in ciljev
-
Proces FS v kratkem video posnetku
-
Izkušnje učencev s FS
-
Izkušnje učiteljev s FS
-
Uvod
-
Kako in zakaj sem začela s FS?
-
Inovacijski projekt - samoregulacije učenja (2007)
-
Kaj pridobimo z uporabo FS pri pouku?
-
Teoretična izhodišča
-
Zakaj so odnosi pomembni pri FS?
-
-
Matejin model FS
-
Predstavitev modela
-
Diagnostika predznanja
-
Diagnostika predznanja
-
Govorni nastop - plakat za učence
-
Opis ali doživljajski spis
-
Matematika - kot (diagnostika)
-
Dihala
-
Cilji in nameni učenja
-
Cilji in nameni učenja - napotki
-
Proces učenja 1. del
-
test
-
Proces učenja 2. del
-
Piramida učenja
-
Spaced practice
-
Akcija, dokazi
-
Govorni nastop - proces
-
Kot - priprava
-
Zgradba celice
-
Dokazi o znanju
-
Spremljanje znanja - enačbe
-
Merila/kriteriji uspešnosti/odličnosti
-
4. korak - merila uspešnosti
-
Merila - socializacijske veščine
-
Merila - kisline, baze in soli
-
Kriteriji - doživljajski spis
-
Kriteriji uspešnosti - mišice
-
Samoevalvacija/samopresoja učenca
-
5. korak: Samoevalvacija
-
Samopresoja nareka
-
Samopresoja in nasvet sošolca ob učenju
-
Samopresoja znanja o kotih
-
Samopresoja s solo taksonomijo
-
Samopresoja - okostje
-
Samovrednotenje - počutje v šoli
-
Samopresoja znanja in učenja
-
Samopresoja dela v skupini
-
Povratna informacija
-
Povratna informacija 3-2-1
-
Povratna informacija - po lestvi navzgor
-
Povratna informacija - dve zvezdici in želja
-
-
Izkušnja učiteljice
-
Dnevnik razvoja učiteljice
-
-
Gradivo
-
Prosojnice
-
-
Zaključek (in začetek vaših aktivnosti)
-
Nasveti za začetek aktivnosti v vašem razredu
-
Akcijski načrt
-
Program Začetni spletni tečaj FS.docx
-
Potrdilo o udeležbi
-
PRILOŽNOSTI IN UGODNOSTI ZA UDELEŽENCE TEČAJA
-