-
osnovne informacije in datumi
-
Program Podpora učenju pri geografiji in zgodovini
-
Uvod (Mateja Peršolja)
-
Uvod (Mateja Peršolja)
-
Prosojnice Mateja Peršolja
-
-
Anita Zelenko - Geografija
-
Formativno spremljanje pri geografiji (Anita Zelenko)
-
Prosojnice Anita Zelenko
-
Kriterij uspešnosti
-
Geografija 6. in 8. razred
-
-
Angelika Koncut Žorž - Zgodovina
-
Formativno spremljanje pri zgodovini in medpredmetno učenje (Angelika Koncut Žorž)
-
Primeri Formativne pedagogike pri pouku zgodovine
-
-
Tea Rotovnik - Geografija
-
Formativno spremljanje pri geografiji (Tea Rotovnik)
-
MERILA USPEŠNOSTI, CILJI - prosojnice
-
-
5. Merila za spremljanje znanja
-
Avtorji meril
-
-
5.1 Zgodovina 6. razred
-
1. OSTANKI PRETEKLOSTI
-
2. GRADBENIŠTVO SKOZI ČAS
-
3. IZUMI IN ZNANOSTI SKOZI ČAS
-
4. ŽIVLJENJE LJUDI SKOZI ZGODOVINO
-
-
5.2 Zgodovina 7. razred
-
1. PRAZGODOVINA
-
2. PRVE CIVILIZACIJE
-
3. GRKI
-
4. ANTIČNI RIM
-
5. ANTIČNA KULTURA, ZNANOST, VERA
-
6. SREDNJI VEK
-
-
5.3 Zgodovina 8. razred
-
1. GEOGRAFSKA ODKRITJA
-
2. HUMANIZEM IN RENESANSA
-
3. REFORMACIJA IN PROTIREFORMACIJA
-
4. OSMANSKA DRŽAVA IN KMEČKI UPORI
-
5. ABSOLUTIZEM, RAZSVETLJENSTVO, RAZSVETLJENI ABSOLUTIZEM
-
7. NASTANEK ZDA, FRANCOSKA REVOLUCIJA, NAPOLEON, BAROK
-
8. INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA
-
9. 19. STOLETJE
-
10. 19. STOLETJE - SLOVENCI
-
-
5.4 Zgodovina 9. razred
-
1. 1. SVETOVNA VOJNA - SVET
-
2. MED OBEMA VOJNAMA - SVET
-
3. 2. SVETOVNA VOJNA - SVET
-
4. PO 2. SVETOVNI VOJNI - SVET
-
5. 1. SVETOVNA VOJNA - SLOVENCI
-
6. MED OBEMA VOJNAMA - SLOVENCI
-
7. 2. SVETOVNA VOJNA - SLOVENCI
-
8. PO 2. SVETOVNI VOJNI - SLOVENCI
-
9. GOSPODARSTVO V 20. STOLETJU
-
-
6. Zaključek
-
Zaključek
-
Potrdilo o udeležbi Podpora učenju pri geografiji in zgodovini
-