• Dobrodošli v tečaju!
  • Uvod
    • Kako in zakaj sem začela s FS?
    • Inovacijski projekt - samoregulacije učenja (2007)
    • Kaj pridobimo z uporabo FS pri pouku?
    • Teoretična izhodišča
    • Zakaj so odnosi pomembni pri FS?
  • Matejin model FS
    • Predstavitev modela
    • Diagnostika predznanja
    • Diagnostika predznanja
    • Govorni nastop - plakat za učence
    • Opis ali doživljajski spis
    • Matematika - kot (diagnostika)
    • Dihala
    • Cilji in nameni učenja
    • Cilji in nameni učenja - napotki
    • Proces učenja 1. del
    • test
    • Proces učenja 2. del
    • Piramida učenja
    • Spaced practice
    • Akcija, dokazi
    • Govorni nastop - proces
    • Kot - priprava
    • Zgradba celice
    • Dokazi o znanju
    • Spremljanje znanja - enačbe
    • Merila/kriteriji uspešnosti/odličnosti
    • 4. korak - merila uspešnosti
    • Merila - socializacijske veščine
    • Merila - kisline, baze in soli
    • Kriteriji - doživljajski spis
    • Kriteriji uspešnosti - mišice
    • Samoevalvacija/samopresoja učenca
    • 5. korak: Samoevalvacija
    • Samopresoja nareka
    • Samopresoja in nasvet sošolca ob učenju
    • Samopresoja znanja o kotih
    • Samopresoja s solo taksonomijo
    • Samopresoja - okostje
    • Samovrednotenje - počutje v šoli
    • Samopresoja znanja in učenja
    • Samopresoja dela v skupini
    • Povratna informacija
    • Povratna informacija 3-2-1
    • Povratna informacija - po lestvi navzgor
    • Povratna informacija - dve zvezdici in želja
  • Izkušnja učiteljice
    • Dnevnik razvoja učiteljice
  • Gradivo
    • Prosojnice
  • Zaključek (in začetek vaših aktivnosti)
    • Nasveti za začetek aktivnosti v vašem razredu
    • Akcijski načrt
    • Program Začetni spletni tečaj FS.docx
    • Potrdilo o udeležbi
    • PRILOŽNOSTI IN UGODNOSTI ZA UDELEŽENCE TEČAJA