-
School Amidst Opportunities and Challenges
Mateja PeršoljaDone
-
A School where Students are the best Individuals
Peter Van de MoortelDone
-
Lunch
Done
-
Conclusion
Mateja PeršoljaDone
-
Address by the Conference Leader
Mateja PeršoljaDone
-
Presentations and Workshops
Done
-
Registration and Visiting Knowledge Marketplace Stalls
Done
-
PLAYFUL AND HOLISTIC APPROACH
dr. Milan HostaDone
-
Socializing at the Knowledge Market Stalls
Done
-
Preparing Stalls for a Market and Exhibition Spaces
Done
Predavateljica, svetovalka in coachinja. Strastna, srčna in navdihujoča učiteljica je vir navdiha in zgled dobrih odnosov v inštitutu, v razredu in na šolah, kjer predava, vodi seminarje in delavnice.
Verjeti v učence, ki so sodelovalni, povezovalni, radovedni, spoštljivi, navdahnjeni, je enostavno. Verjeti v učence, ki skačejo v besedo, ki s svojim vedenjem rušijo ure vedno in znova, ki z nespoštovanjem pravil in dogovorov hranijo svojo moč, ki ne napredujejo niti na učnem niti na vzgojnem področju, je izjemno težko. Če k temu pripnemo še pričakovanja in zahteve staršev, ki se vedno pogosteje razlikujejo od naših, se vse skupaj zdi misija nemogoče.
Pa vendar, če obupamo mi, vzgojitelji in učitelji, na koga se lahko potem še obrnejo ti naši otroci, učenci, dijaki? Razlogi za vedenja, ki jih izbirajo, se v večini primerov skrivajo za domačimi zidovi. To je za nas, ki delamo z mladimi, informacija, da jim starši, čeprav jih imajo neskončno radi, ne znajo pomagati. Torej?
Ostanemo jim samo mi. Če želimo verjeti vanje, moramo najprej verjeti vase. Na mojem predavanju bodo:
1) Udeleženci spoznali, kako poskrbeti zase. S konkretno tehniko nevrolingvističnega programiranja bomo dokazali, kako sta telo in um povezana, kako lahko enostavno upravljamo z enim ali z drugim in s tem spremenimo svoje čustveno stanje.
2) Udeleženci odkrili učinek takšnega razmišljanja in načina dela, ki otrokom, učencem, dijakom vrne zaupanje vase ali pa v njih prižge vsaj žerjavico upanja, da so vredni in da zmorejo.